Κυρανάκης: Ο Λυμπερόπουλος θρέφεται από τις απεργίες στα ταξί
Κυρανάκης: Ο Λυμπερόπουλος θρέφεται από τις απεργίες στα ταξί
Σε νέα απεργία 18 ωρών από τα μεσάνυχτα της Κυριακής προς Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου, προχωρά το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) προκειμένου, όπως αναφέρεται, να συμμετάσχουν όσο το δυνατόν περισσότερα μέλη του στην έκτακτη γενική συνέλευση του κλάδου, η οποία θα διεξαχθεί στις 10 το πρωί της Δευτέρας.
Στη σχετική ανακοίνωση γίνεται λόγος για «υποβάθμιση του ρόλου» του Συνδικάτου και «ανεξέλεγκτη είσοδο μεγάλων ιδιωτικών συμφερόντων στο μεταφορικό έργο».
«Δεν θα κάνουμε πίσω. Πάνε να μας τελειώσουν, να τελειώσουν με το ελεύθερο επάγγελμα του ταξιτζή και να δώσουν τη δουλειά μας στους ιδιώτες», κατήγγειλε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), Θύμιος Λυμπερόπουλος, και εξήγησε για τη μορφή των κινητοποιήσεων, με στόχο να αποφευχθεί τυχόν εξασθένησή τους:
«Θα κάνουμε νέες απεργίες, αλλά όχι συνεχόμενα για να μπορέσει να αντέξει ο κλάδος. Ομως, θα είμαστε συνέχεια σε δράση, με διάφορες μορφές κινητοποιήσεων. Δεν θα τους αφήσουμε να μας τελειώσουν, να είστε σίγουροι».
Ο κ. Λυμπερόπουλος ανακοίνωσε επίσης προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) με στόχο να καταπέσει η πρόσφατη Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργείων Τουρισμού και Μεταφορών για τα βαν.
Από την πλευρά του, ο αρμόδιος αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, επέμεινε έναντι των αντιδράσεων από το συνδικαλιστικό όργανο των ταξιτζήδων, ότι δεν άλλαξε κάτι με την επίμαχη ρύθμιση.
Η γραφειοκρατία δεν μειώθηκε μόνο για τα τουριστικά βανάκια, αλλά και για τα ταξί, σημείωσε ο κ. Κυρανάκης σε δηλώσεις του στα «Παραπολιτικά FM» και ενημέρωσε ότι βγήκε και νέα ΚΥΑ στις 10 Σεπτεμβρίου με στόχο την καταπολέμηση των πειρατικών ταξί –ένα αίτημα των αυτοκινητιστών που όπως είπε, ικανοποιήθηκε, όπως και αυτό για τα 9θέσια ταξί.
Και σε σχέση με τις φωνές και τις επαναλαμβανόμενες κινητοποιήσεις των ταξί, επιτέθηκε προσωπικά στον πρόεδρο του ΣΑΤΑ, λέγοντας χαρακτηριστικά:
«Υπάρχει μια διάθεση όχι γενικά από τον επαγγελματία ταξί, αλλά από τους συνδικαλιστές και ιδίως έναν, τον κύριο Λυμπερόπουλο, που θρέφεται από αυτό και δεν θέλει να λύνονται προβλήματα».
Ξήλωσε ακόμη και το αυτοκόλλητο για τις fix τιμές από το αεροδρόμιο, παρατήρησε ο αναπληρωτής υπουργός για τη συμπεριφορά του προέδρου του ΣΑΤΑ.
Οταν δε του είπαν ότι στην τελευταία απεργία συμμετείχαν όλα τα ταξί, ο Κυρανάκης αντέτεινε ότι δεν ήταν περισσότερα από 200.
Ξεκαθάρισε, τέλος, ότι δεν αλλάζει ούτε η απόφαση για τις λεωφορειολωρίδες και από τα τέλη Οκτωβρίου θα αρχίσουν να πέφτουν οι πρώτες κλήσεις από τις κάμερες παρακολούθησης της κυκλοφορίας.
Μέχρι σήμερα, ενημέρωσε, έχουν μπει 10 κάμερες, βγαίνει διαγωνισμός για 600 ακόμη, που θα μπουν όταν συμβασιοποιηθεί. Σε αυτήν τη φάση, εκπαιδεύεται ο αλγόριθμος της Τεχνητής Νοημοσύνης, κάτι που θέλει χρόνο, προκειμένου να αντιληφθεί πότε υπάρχει παράβαση. Μια κάμερα πιάνει χιλιάδες παραβιάσεις του ΚΟΚ σε μία ημέρα, οι οποίες ενδεχομένως δεν υπάρχουν, χρειάζεται φιλτράρισμα. «Δεν είμαστε σήμερα έτοιμοι, αλλά μέχρι τέλος Οκτωβρίου θα ανοίξουμε έναν από τους κανόνες παραβάσεων και οι κλήσεις στη θυρίδα του gov.gr θα έρθουν μέχρι τέλος Οκτωβρίου» εξήγησε.
Αντιθέτως, υπό συζήτηση είναι το αίτημα των αυτοκινητιστών ταξί να «πάνε πίσω» τα ηλεκτρικά (η υποχρέωση δηλαδή να είναι όλα τα ταξί ηλεκτρικά στο προσεχές μέλλον). Η κυβέρνηση, είπε ο αναπληρωτής υπουργός, δεν θέλει να εξοντώσει τον ιδιοκτήτη-οδηγό ταξί, αλλά να διαχωριστεί από τους «μαντράδες» και όσους αγοράζουν άδειες, εταιρείες κ.τ.λ.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News
