934
| Instagram/kingjames/CreativeProtagon

Το «τρολ» του Λεμπρόν Τζέιμς

Sportscaster Sportscaster 8 Οκτωβρίου 2025, 12:37
|Instagram/kingjames/CreativeProtagon

Το «τρολ» του Λεμπρόν Τζέιμς

Sportscaster Sportscaster 8 Οκτωβρίου 2025, 12:37

Το βιντεάκι-teaser που ο Λεμπρόν Τζέιμς πόσταρε τη Δευτέρα (06.10) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προανάγγελλε την ανακοίνωση μιας πολύ σημαντικής απόφασης. Θύμιζε εκείνο το «The Decision» με το οποίο το 2010 είχε προλογίσει τη μετακίνησή του από τους Κλίβελαντ Καβαλίερς στους Μαϊάμι Χιτ. Το νέο ραντεβού που έδωσε με το κοινό του είχε έναν τόνο δραματικό: «The decision of all decisions. October 7th. 12pm EST».

Οι περισσότεροι πιθανολογούσαν ότι αυτή η «απόφαση των αποφάσεων» θα αφορούσε το τέλος της μυθικής καριέρας του – οι τιμές των εισιτηρίων για το τελευταίο εντός έδρας ματς των Λέικερς στη regular season εκτοξεύθηκαν. Προετοιμάζεται για την 23η σεζόν του στο ΝΒΑ (κανένας άλλος παίκτης δεν έχει αγωνιστεί στο αμερικανικό πρωτάθλημα μπάσκετ για τόσο πολλά χρόνια) και τον Δεκέμβριο θα κλείσει τα 41. Τι άλλο να σκεφθεί κανείς;

Το teaser συγκέντρωσε στο Instagram πάνω από 1,3 εκατομμύρια «likes», σύμφωνα με το BBC Sport. Ολοι περίμεναν με αγωνία τη δεύτερη μεγάλη απόφαση του πρώτου σκόρερ όλων των εποχών στο NBA, με τους 50.000 πόντους σε κανονική περίοδο και πλέι-οφ. Αλλά μόλις ήρθε εκείνη η ώρα, χθες (07.10) το απόγευμα, ο συναγερμός αποδείχθηκε… φάρσα. Η «Second Decision» ήταν ένα διαφημιστικό τρικ.

Ο Λεμπρόν ανακοίνωσε στους 158 εκατομμύρια ακολούθους του στο Instagram το λανσάρισμα ενός κονιάκ, του Hennessy V.S.O.P Limited Editison by LeBron James, το οποίο μόλις κυκλοφόρησε. Συνεργάζεται από πέρυσι με την πασίγνωστη γαλλική εταιρεία παραγωγής ποτών, Hennessy, η οποία έχει συνδέσει τη φίρμα της με την ποπ κουλτούρα (κυρίως το χιπ-χοπ).

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Hennessy (@hennessy)

Κάποιοι ανακουφίστηκαν που ο «Βασιλιάς» δεν είπε ότι θα αποσυρθεί από τη δράση. Πολλοί άλλοι, όμως, ένιωσαν ότι τους κορόιδεψε, αν κρίνει κανείς από τις αντιδράσεις τους στα social media. Ακόμη και στη χώρα που έχει θεοποιήσει τις μπίζνες, αρκετοί αρθρογράφοι προφητεύουν ότι αυτό το τρολ μπορεί να του κοστίσει τον τίτλο του GOAT. «Ο Μάικλ Τζόρνταν ποτέ δεν θα έκανε κάτι τέτοιο».

Ο Λεμπρόν δεν ανταγωνίζεται τον Τζόρνταν μόνο στο γήπεδο της υστεροφημίας. Διεκδικεί με αξιώσεις τον τίτλο του πιο επιτυχημένου αθλητή-επιχειρηματία προτού, καν, αποχωρήσει από το μπάσκετ. Από τα 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια που του έχει αποφέρει η καριέρα του, σύμφωνα με το Forbes, μόνο τα 530 εκατομμύρια προήλθαν από τα συμβόλαια που έχει υπογράψει με τους Λέικερς, τους Καβαλίερς και τους Χιτ. Τα υπόλοιπα τα έχει κερδίσει από τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες και από εταιρείες που διαφημίζει.

Το 2022 έγινε ο πρώτος δισεκατομμυριούχος εν ενεργεία παίκτης του NBA. Εχει επενδύσει σε αθλητικές ομάδες (μεταξύ άλλων, στη Λίβερπουλ και τους Μπόστον Ρεντ Σοξ μέσω της Fenway Sports Group), στα media και τη βιομηχανία θεάματος (ταινίες, ντοκιμαντέρ και τηλεοπτικές σειρές), σε τεχνολογικά καταναλωτικά και lifestyle brands (γυμναστική και ευεξία, φαγητό και ποτά) και στο real estate. Κατά καιρούς έχει και καινοτόμες ιδέες. Μια από αυτές ήταν το Uninterrupted που ίδρυσε πριν από καμιά δεκαριά χρόνια: μια πλατφόρμα στην οποία αθλητές αφηγούνται προσωπικές ιστορίες, ανεβάζουν βιντεάκια και πωλούν επώνυμα προϊόντα.

Παραλλήλως, πολυεθνικές εταιρείες τον εμπιστεύονται για την προώθηση του brand name τους. Η «ισόβια» συνεργασία του με τη Nike θα του αποφέρει, σε βάθος χρόνου, πάνω από ένα δισ. δολάρια. Εχει συνάψει συμφωνίες, έναντι αστρονομικών ποσών, με την PepsiCo και την Coca-Cola, τη Walmart (αλυσίδα υπερμάρκετ λιανικής πώλησης), την Beats by Dre (ηλεκτρονικά είδη), την AT&T (τηλεπικοινωνίες) και πολλές άλλες.

Στο μάρκετινγκ «δεν παίζεται». Οπως και στο παρκέ, στο οποίο έχει κατακτήσει τέσσερα δαχτυλίδια πρωταθλητή και έχει καταρρίψει ένα σωρό ρεκόρ. Ενα από αυτά, μαζί με τον 21χρονο Μπρόνι Τζέιμς, ο οποίος πέρυσι υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο με τους Λέικερς. Ο Λεμπρόν έγινε ο πρώτος παίκτης που μοιράστηκε το ίδιο γήπεδο με τον γιο του σε αγώνα του NBA.

Οχι, δεν σκέφτεται να… βγει στη σύνταξη. Αν και έχει βαρύνει τώρα τελευταία, το όνομά του «μετράει» ακόμη. Οσο για το κονιάκ, το οποίο είναι διαθέσιμο σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες λιανικής πώλησης, είναι ήδη περιζήτητο.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...