Το αυτοκίνητο που βλέπετε ήταν αυτό με το οποίο είχε προσωπική σχέση ο Σένα. Το αγόρασε –προφανώς με πολύ φιλική έκπτωση– για την προσωπική του ευχαρίστηση και τις μετακινήσεις του όταν ήταν στο Νησί. Το παρέλαβε τον Οκτώβριο του 1985. Μάλιστα, η παραλαβή έγινε από τον ίδιο τον Αϊρτον Σένα στο εργοστάσιο της Mercedes. Για τα επόμενα δύο χρόνια ο Αϊρτον απολάμβανε το θρυλικό δεξιοτίμονο σεντάν οδηγώντας το στη Βρετανία και καλύπτοντας συνολικά 24.862 μίλια, όπως αναγράφεται στο τελευταίο ιστορικό συντήρησης πριν η Μercedes 190 E 2.3-16 πουληθεί.
Το αυτοκίνητο άλλαξε χέρια τον Νοέμβριο του 1987, όταν το πήρε ένας φίλος τού μάνατζερ του Σένα. Λέγεται πως η πώληση του αυτοκινήτου αποφασίστηκε εν αναμονή της υπογραφής του Αϊρτον για τη McLaren, κάτι που θα απαιτούσε τη μετακόμισή του από τη Μ. Βρετανία στο Μονακό – αναμφίβολα μαζί και με την «αναβάθμιση» του καθημερινού του αυτοκινήτου.
Κατά τα τέλη του 1996 το υπέροχο Μercedes βρήκε τον επόμενο αγοραστή, αυτόν που το κατέχει μέχρι και σήμερα. Εχει συντηρηθεί, όπως λέει η αγγελία, με εξαιρετική προσοχή και το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή έχει καλύψει 154.302 στο οδόμετρο.
Προφανώς πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με ιδιαίτερη ιστορία, καθώς το να κάθονται τα μαλακά σου μόρια εκεί όπου αναπαύονταν και τα αντίστοιχα του «θεού» της F1 συνιστά από μόνο του ένα πολύ ισχυρό δόλωμα για τον επόμενο αγοραστή.
Μάλιστα, σε κάποιο σημείο του αυτοκινήτου, εμπρός αριστερά κάτω από το καπό, έχει υπογράψει και ο ίδιος ο Νίκι Λάουντα. Ο Λάουντα ήταν ήδη γνωστός όταν ο νεαρός και άσημος ακόμη Σένα τον είχε κερδίσει σε εκείνο τον αγώνα στο Νιρμπούργκρινγκ.
Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε, η εκτιμώμενη τιμή για το προσωπικό daily του Σένα είναι μεταξύ των 258.000 και 290.000 ευρώ.
