Μοντέλο του ’90, τριάντα πέντε ετών η κυρία. Όμως όσα χρόνια κι αν περάσουν, το πρώτης γενιάς Μ3, αυτό που έδωσε το έναυσμα σε μία από τις πιο εμβληματικές σειρές της νεότερης ιστορίας, παραμένει αειθαλές και ποθητό. Δεν ήταν μόνο οι κλασικές, μαζεμένες γραμμές με τους μυώδεις θόλους, αλλά και όλο το βιογραφικό ενός αυτοκινήτου που έγραψε ιστορία στο motorsport με πολλά διεθνή πρωταθλήματα, κάποιες εννιά νίκες στις 24 Ώρες του Νίρμπουργρινγκ και το Σπα, στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού (DTM), ακόμα και μία νίκη στο ΠΠΡ (πρώην WRC). Yπήρξε βενζινοαίματος, τότε, στα 90s, που να μην πόθησε ένα γνήσιο M3; Να μου τον δείξετε.
Το συγκεκριμένο Sport Evolution ταξινομήθηκε για πρώτη φορά στη Γερμανία, το 1990, όπου και παρέμεινε για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα της δεκαετίας του ’90. Στη συνέχεια πήγε στη Μ. Βρετανία, έγινε η τροποποίηση του ταχύμετρου σε μίλια -απαραίτητη για την κυκλοφορία του στο Νησί- και έκτοτε είναι εκεί, ακμαίο και καλοσυντηρημένο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πιο πρόσφατος ιδιοκτήτης του M3 έχει διανύσει λιγότερα από είκοσι τέσσερα χιλιάδες χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο, από τότε που το απέκτησε, το 2007. Καθ’ όλη τη διάρκεια της ιδιοκτησίας του, έχει διασφαλίσει την αρχειοθέτηση όλων των σχετικών εγγράφων. Μεταξύ αυτών, τα ζωτικής σημασίας αρχεία συντήρησης, που περιγράφουν τις απαραίτητες εργασίες και τις σχετικές διελεύσεις, κυρίως στο Εδιμβούργο.
Ο όρος «homologation special» είναι ένα σίγουρο «διαβατήριο» για να προκαλέσει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον καθώς είναι περίπτωση απαραίτητη, κάποτε, για την εξασφάλιση της πιστοποίησης συμμετοχής σε ορισμένες κατηγορίες αγώνων. Με αυτά και με εκείνα, το BMW M3 Το Sport Evolution αντιπροσωπεύει την κορύφωση της εξέλιξης στο σασί του Ε30 και παραμένει αντικείμενο πόθου σε τροχούς.
Ο βρετανικός οίκος πώλησης που «ανέβασε» την αγγελία δεν μας αποκαλύπτει την τιμή, η οποία, όπως αναγράφεται είναι «κατόπιν ενδιαφέροντος» – αγγλιστί, «POA» (price on application). Όμως οι φωτό αρκούν για την οφθαλμολαγνεία.
