Κανονικά, το Maserati Grecale, το SUV της ιταλικής εταιρείας με το ελληνικό όνομα, πωλείται στην ημεδαπή έναντι €127.100. Μάλλον για αυτό δεν βλέπετε και πολλά ανάμεσά σας. Επίσης κανονικά, στις ΗΠΑ που, ως γνωστόν, τα αυτοκίνητα πωλούνται σε εντυπωσιακά χαμηλότερες τιμές σε σχέση με την Ελλάδα, το ίδιο αυτοκίνητο ξεκινά από τα $77.900 και καταλήγει στα, μάλλον πολλά ακόμα και για αμερικανικά δεδομένα, $119.900.
Η Grecale, όπως και αρκετά Maserati, δεν δούλεψαν όσο αναμενόταν στη συγκεκριμένη αγορά. Παρά το ότι βασίζονται στο κοινό σασί με τα Alfa Romeo Stelvio, ένα σωστό οδηγοκεντρικό SUV με ιταλικό «αέρα», τόσο η υψηλότερη τιμολόγηση όσο και οι φήμες για μεγάλη μεταπωλητική πτώση αξίας, δεν τα ευνόησε. Αρχικά η Maserati θέλησε, μετά την οικονομική ανάσα του Levante, να διεισδύσει περισσότερο στην αγορά των SUV με ένα δεύτερο μοντέλο στη συγκεκριμένη κατηγορία. Δεν πήγε και τόσο καλά αυτό.
Επόμενη κίνηση ήταν να εξοπλιστούν εταιρικοί στόλοι με αρκετές μονάδες, ένας εξ αυτών και η εταιρεία ενοικιάσεων Hertz. Αν μπείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της για την αμερικανική αγορά, υπάρχει μία ολόκληρη λίστα με πολλά Maserati Grecale που μόλις βγήκαν προς πώληση. Διάφορες εκδόσεις, επιλογές χρωμάτων και διάφορες επιλογές εκτίθενται για άμεση αγορά. Παρότι τα χιλιόμετρα που έχουν στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι πολύ λίγα (ακόμα και κάτω των 18.000 χλμ. ή11.200 μιλίων), οι τιμές είναι προκλητικά χαμηλές.
Ενδεικτικά, το φθηνότερο Grecale που έχει αναρτηθεί προς πώληση κοστίζει μόλις $37.000 (με τρέχουσα ισοτιμία, μόλις €29.600) και εμφανίζει στο οδόμετρο 14.992 μίλια (περίπου 24.000 χλμ.). Όπως προκύπτει από τις σχετικές λίστες, αυτή είναι η δεύτερη κατά σειρά μείωση τιμών στο συγκεκριμένο στόλο μέσα σε λίγους μήνες.
Μάλιστα, μία έρευνα που είχε δημοσιευθεί πριν περίπου ένα χρόνο, ένα άλλο Μaserati, το Quattroporte, το ιταλικό σεντάν πολυτελείας, ήταν το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες απώλειες όταν άλλαζε «χέρια», ένας κανονικός πρωταθλητής μεταπωλητικής καταστροφής, καθώς εμφάνιζε απώλειες της τάξης του 64,5% σε σχέση με όσο κόστιζε καινούργιο μέσα σε διάστημα πέντε ετών. Πού θα κάτσει η μπίλια για την ιστορική μάρκα με σήμα την τρίαινα;
