Η Ριάνα χρησιμοποιεί τα προϊόντα της με αυθεντικό τρόπο
Η Αμπερ Γκράφλαντ συμφωνεί ότι το παιχνίδι της Fenty στα social media την έκανε να λάμψει γιατί «ήταν η πρώτη μάρκα που έκανε πραγματικά κάτι εντελώς διαφορετικό και μίλησε σε μια γενιά νέων με τον τρόπο που ήθελαν να τους μιλήσουν».
Ο παράγοντας Ριάνα
Φυσικά κανείς δεν μπορεί υποτιμήσει τη δύναμη που έχει μια σταρ όπως η Ριάνα για να κάνει τη εταιρεία της φαινόμενο επιχειρηματικότητας. Οπως επισημαίνει στο BBC η Τζέσικα Μόργκαν μια γρήγορη ματιά στον λογαριασμό της στο Instagram (με 104 εκατ. ακολούθους…) δείχνει περισσότερο μακιγιάζ παρά μουσική. Και παρατηρεί ότι οι άνθρωποι αγαπούν τον τη σύνδεσή της με τη μάρκα. Είναι φανερό, λέει, ότι η Ριάνα «χρησιμοποιεί τα προϊόντα και μιλά για αυτά με έναν πραγματικά αυθεντικό τρόπο».
