Protagon Main Image
| Instagram/kingjames/CreativeProtagon
Επικαιρότητα

Το «τρολ» του Λεμπρόν Τζέιμς

Ολοι περίμεναν την «απόφαση των αποφάσεων» με αγωνία. Θα ανακοίνωνε, άραγε, το τέλος της μυθικής καριέρας του; Οι 158 εκατομμύρια ακόλουθοί του στο Instagram είδαν τον Λεμπρόν Τζέιμς να λανσάρει ένα κονιάκ. Πολλοί εξοργίστηκαν. «Ο Μάικλ Τζόρνταν ποτέ δεν θα έκανε κάτι τέτοιο». Η υστεροφημία του έχασε πόντους, όμως ο «Βασιλιάς» διεκδικεί τον τίτλο του πιο επιτυχημένου αθλητή-επιχειρηματία
Sportscaster

Κάποιοι ανακουφίστηκαν που ο «Βασιλιάς» δεν είπε ότι θα αποσυρθεί από τη δράση. Πολλοί άλλοι, όμως, ένιωσαν ότι τους κορόιδεψε, αν κρίνει κανείς από τις αντιδράσεις τους στα social media. Ακόμη και στη χώρα που έχει θεοποιήσει τις μπίζνες, αρκετοί αρθρογράφοι προφητεύουν ότι αυτό το τρολ μπορεί να του κοστίσει τον τίτλο του GOAT. «Ο Μάικλ Τζόρνταν ποτέ δεν θα έκανε κάτι τέτοιο».

Ο Λεμπρόν δεν ανταγωνίζεται τον Τζόρνταν μόνο στο γήπεδο της υστεροφημίας. Διεκδικεί με αξιώσεις τον τίτλο του πιο επιτυχημένου αθλητή-επιχειρηματία προτού, καν, αποχωρήσει από το μπάσκετ. Από τα 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια που του έχει αποφέρει η καριέρα του, σύμφωνα με το Forbes, μόνο τα 530 εκατομμύρια προήλθαν από τα συμβόλαια που έχει υπογράψει με τους Λέικερς, τους Καβαλίερς και τους Χιτ. Τα υπόλοιπα τα έχει κερδίσει από τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες και από εταιρείες που διαφημίζει.

Το 2022 έγινε ο πρώτος δισεκατομμυριούχος εν ενεργεία παίκτης του NBA. Εχει επενδύσει σε αθλητικές ομάδες (μεταξύ άλλων, στη Λίβερπουλ και τους Μπόστον Ρεντ Σοξ μέσω της Fenway Sports Group), στα media και τη βιομηχανία θεάματος (ταινίες, ντοκιμαντέρ και τηλεοπτικές σειρές), σε τεχνολογικά καταναλωτικά και lifestyle brands (γυμναστική και ευεξία, φαγητό και ποτά) και στο real estate. Κατά καιρούς έχει και καινοτόμες ιδέες. Μια από αυτές ήταν το Uninterrupted που ίδρυσε πριν από καμιά δεκαριά χρόνια: μια πλατφόρμα στην οποία αθλητές αφηγούνται προσωπικές ιστορίες, ανεβάζουν βιντεάκια και πωλούν επώνυμα προϊόντα.

Παραλλήλως, πολυεθνικές εταιρείες τον εμπιστεύονται για την προώθηση του brand name τους. Η «ισόβια» συνεργασία του με τη Nike θα του αποφέρει, σε βάθος χρόνου, πάνω από ένα δισ. δολάρια. Εχει συνάψει συμφωνίες, έναντι αστρονομικών ποσών, με την PepsiCo και την Coca-Cola, τη Walmart (αλυσίδα υπερμάρκετ λιανικής πώλησης), την Beats by Dre (ηλεκτρονικά είδη), την AT&T (τηλεπικοινωνίες) και πολλές άλλες.

Στο μάρκετινγκ «δεν παίζεται». Οπως και στο παρκέ, στο οποίο έχει κατακτήσει τέσσερα δαχτυλίδια πρωταθλητή και έχει καταρρίψει ένα σωρό ρεκόρ. Ενα από αυτά, μαζί με τον 21χρονο Μπρόνι Τζέιμς, ο οποίος πέρυσι υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο με τους Λέικερς. Ο Λεμπρόν έγινε ο πρώτος παίκτης που μοιράστηκε το ίδιο γήπεδο με τον γιο του σε αγώνα του NBA.

Οχι, δεν σκέφτεται να… βγει στη σύνταξη. Αν και έχει βαρύνει τώρα τελευταία, το όνομά του «μετράει» ακόμη. Οσο για το κονιάκ, το οποίο είναι διαθέσιμο σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες λιανικής πώλησης, είναι ήδη περιζήτητο.

Exit mobile version